اگر ممکن است..
ҩҨ ϹӊӑῇÐ ϹӊӑῇÐị ? Ҩҩ
تو فاضلاب بــــــرو . . . تو فاز لاو نــــــرو

اگر ممکن است گهگاهی 

در 

مسیر باد باش ...

اینجا همیشه مشامی هست که 

در انتظارت عمیق تر 

میکشد تک تک نفس هایش را...!!!

نترس عشق من برو ...

نگران هیچ چیز هم نباش من 

به هیچ کس 

نخواهم گفت که مردانه 

پای همه ی نامردی هایت ایستاده ام...!!!

به سلامتی پسری که به عشقش 

گفت:روزی که جلوی 

دختری غیر از تو 

زانو بزنم روزیه که بخوام 

بند کفش دخترمونو ببندم...!!!

 

دستم را محکم تر بگیر ....

من هنوز نمیخواهم تو را به

دست 

خاطرات بسپارم....!!!!



نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت17:20---5 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای
پاسخ:مرسی از کامنتی که گذاشتی... حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ چهار شنبه 28 / 11 / 1392برچسب:عاشقانه,عشقی,مطالب عاشقانه,غم انگیز , عشقی جدید ,جدایی ,خیانت, | ساعت22:54 | نویسنده
|